Zarządzenie Nr 208/2017 Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie z dnia 13 listopada 2017 r.
Zarządzenie Nr 208/2017
Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie
z dnia 13 listopada 2017 r.
w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej składników majątku ruchomego w Urzędzie Miasta i Gminy Międzylesie do oceny przydatności do dalszego użytkowania
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1875), art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1047) oraz § 4 ust. 2 Zarządzenia Nr 147/2016 Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie z dnia 10 czerwca 2016 r. w sprawie zasad gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego będącymi w dyspozycji Urzędu Miasta i Gminy Międzylesie, zarządzam co następuje:
§1
Powołuję Komisję Likwidacyjną składników majątku ruchomego w Urzędzie Miasta i Gminy Międzylesie w następującym składzie:
- Artur Mendel - Przewodniczący Komisji,
- Monika Harasińska - Członek Komisji.
- Jerzy Sługocki - Członek komisji.
§2
- Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
- Komisja do dnia 30 listopada 2017 r. dokona spisu składników rzeczowych majątku ruchomego, które utraciły wartość użytkową, posiadają wady lub uszkodzenia, a ich naprawa byłaby nieopłacalna, są technicznie przestarzałe.
- Komisja sporządzi protokół z przeprowadzonej oceny składników rzeczowych majątku ruchomego oraz propozycję dotyczącą dalszego użytkowania albo zakwalifikowania tych składników do kategorii majątku zużytego lub zbędnego, z przeznaczeniem do zagospodarowania.
§3
Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy Międzylesie.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Tomasz Korczak
Międzylesie, dnia 13.11.2017 r.