Zarządzenie nr 130/2017
Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie
z dnia 26 czerwca 2017 r.
w sprawie naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Międzylesie
Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r, poz. 902)
zarządzam, co następuje :
§ 1
1. Ogłosić i przeprowadzić nabór na stanowisko podinspektora w Referacie Finansowym Urzędu Miasta i Gminy Międzylesie.
2. Treść ogłoszenia stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
1. Ogłoszenie o konkursie, o którym mowa w § 1, podlega opublikowaniu w Biuletynie
Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzylesiu.
2. Termin składania dokumentów aplikacyjnych wyznaczam do dnia 10 lipca 2017 r, do godz. 11.00
3. Termin rozpoczęcia analizy dokumentów aplikacyjnych ustalam na dzień 11 lipca 2017 r, do godz. 11.00.
§ 3
1. Analizę dokumentów przeprowadzi Komisja w składzie :
- Sekretarz Miasta i Gminy – Aleksandra Kruk,
- Skarbnik Miasta i Gminy Międzylesie – Agata Ziental,
- Główny Księgowy Urzędu – Monika Makarska.
2. Sekretarz Miasta i Gminy w Międzylesiu Aleksandra Kruk powiadomi o naborze
Powiatowy Urząd Pracy zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i promocji rynku pracy
oraz zapewni umieszczenie w BIP (www.bip.miedzylesie.pl) informacji o kandydatach
spełniających kryteria z ogłoszenia o naborze.
3. Komisja przedstawi Burmistrzowi protokół z przeprowadzonego naboru kandydatów do
podjęcia decyzji o zatrudnieniu.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się do wykonania Sekretarzowi Miasta i Gminy Międzylesie.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
BURMISTRZ
/ - / Tomasz Korczak
Załącznik do zarządzenia nr 130/2017
Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie
z dnia 26 czerwca 2017 r..
O G Ł O S Z E N I E
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor
Burmistrz Miasta i Gminy Międzylesie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
w Referacie Finansowym Urzędu Miasta i Gminy Międzylesie
I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI
Urząd Miasta i Gminy Międzylesie
Plac Wolności 1 Międzylesie
II. OKREŚLENIE STANOWISKA
- Stanowisko podinspektor
- Komórka organizacyjna – Referat Finansowy Urzędu Miasta i Gminy Międzylesie.
III. OKREŚLENIE WYMAGAŃ
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe ekonomiczne.
2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),
- znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy
o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy
o rachunkowości, ustawy o utrzymaniu czystości i porządków w gminach, Kodeksu postępowania administracyjnego,
- skrupulatność i rzetelność w prowadzeniu spraw na stanowisku pracy;
- inne kwalifikacje zawodowe, przydatne na stanowisku pracy.
IV. GŁÓWNE ZADANIA WYKONYWANE NA STANOWISKU PRACY
- prowadzenie urządzeń księgowo – ewidencyjnych zgodnie z przepisami,
- księgowanie dochodów,
- ewidencja należności zahipotekowanych,
- sporządzanie informacji, analiz, sprawozdawczości w ramach spraw wynikających
z zakresu czynności, uzgadnianie sald i obrotów, - ustalanie wysokości zaległości z tytułu opłat,
- prowadzenie korespondencji urzędowej,
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami stałymi, w tym:
- prowadzenie ewidencji nieruchomości oraz ich właścicieli
- rejestracja deklaracji i decyzji dotyczących opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- automatyczna rejestracja deklaracji i opłat na podstawie wprowadzonych danych nieruchomości
- wykonywanie czynności sprawdzających w celu ustalenia terminowości składania deklaracji, stwierdzenia formalnej ich poprawności oraz ustalenia stanu faktycznego objętego deklaracjami dot. opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- wykonywanie kontroli w celu sprawdzenia wywiązywania się z obowiązków wynikających z przepisów praw w w/w zakresie.
- sporządzanie dowodów księgowych zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy
o rachunkowości i instrukcji obiegu dokumentów księgowych w zakresie oznaczania ich numerem identyfikacyjnym, wskazania kont na których ewidencjonuje się operacje, oznaczania datą i podpisem odpowiedzialnej za dekretacje dowodu.
V. INFORMACJE O WARUNKACH PRACY
1) praca na pełny etat,
2) praca w godzinach od 7:15 do 15:15 w poniedziałek, środę, czwartek i piątek oraz
w godz. 8:00 do 16:00 w każdy wtorek.
3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca
2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r, poz. 1786)
oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Międzylesie,
4) wynagrodzenie wypłacane z dołu, na dwa dni przed dniem kończącym każdy miesiąc,
5) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
6) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu,
VI. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
VII. WYMAGANE DOKUMENTY
- list motywacyjny
- curriculum vitae (cv) wraz ze zdjęciem,
- kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem dowodu osobistego (obie strony),
- dokumenty potwierdzające wykształcenie (oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz nie toczącym się postępowaniu karnym, - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni
z praw publicznych - świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub zaświadczenie aktualnego pracodawcy stwierdzające staż pracy (inne dokumenty według uznania kandydata),
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
z 2016 r, poz. 922 ze zm.) w celach przeprowadzenia naboru.
VIII. OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych i opisanych odpowiednio kopertach na adres: Urząd Miasta i Gminy Międzylesie, pl. Wolności 1, 57-530 Międzylesie, z dopiskiem:
”Nabór na stanowisko podinspektora ds. księgowości”
- w terminie do 10 lipca 2017 r. do godz. 11.00 w pok. nr 7 (sekretariat Urzędu).
W przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień jej wpływu do Urzędu (data stempla
pocztowego – data nadania nie ma znaczenia).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.miedzylesie.pl
Pracownikiem upoważnionym do bezpośrednich kontaktów z kandydatami jest Skarbnik Miasta i Gminy Międzylesie Agata Ziental tel. 74 8126 327 lub 74 9126 347.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO URZĘDNICZE