- KOMUNIKATOR SMS
- APLIKACJA MOBILNA dla mieszkańców
- JAKOŚĆ POWIETRZA I POGODA
- AKTUALNOŚCI
- ARCHIWUM AKTUALNOŚCI
- URZĄD
- NASZA GMINA
- ZIEMIA KŁODZKA - CZYSTE POWIETRZE.
- POWSZECHNY SPIS ROLNY 2020.
-
DIALOG SPOŁECZNY
- PLAN DZIAŁAŃ ZINTEGROWANYCH INWESTYCJI TERYTORIALNYCH POŁUDNIOWEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO.
- Petycje obywateli
- projekt uchwały Rady Miejskiej w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych na rok 2018
- projekt Uchwały w sprawie współpracy Gminy Międzylesie z organizacjami pozarządowymi na 2018
- projekt uchwały w sprawie narkomanii na 2018
- PLANY, PROGRAMY I STRATEGIE
- BASEN KĄPIELOWY W MIĘDZYLESIU
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- INFORMACJE DLA MIESZKAŃCÓW
- DROGI PUBLICZNE
- INFORMACJE ROLNICZE
- PORADY DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
- OFERTY INWESTYCYJNE
- ODPADY W GMINIE MIĘDZYLESIE
-
PROJEKTY UNIJNE
- PROJEKTY UNIJNE 2022
- PROJEKTY UNIJNE 2021
-
PROJEKTY UNIJNE 2020
- KONSERWACJA ZABYTKÓW
- ZIEMIA KŁODZKA - CZYSTE POWIETRZE.
- ZDALNA SZKOŁA
- ZDALNA SZKOŁA+
- „Kulturowe spotkania z Bolkiem i Lolkiem oraz Krecikiem, Międzylesie – Kraliky”
- „Poznajmy się lepiej- Międzylesie i Orlické Záhoří”
- Zvýšení intenzity spolupráce obcí Orlické Záhoří a Międzylesie“ reg. č. CZ.11.4.120/0.0/0.0/16_008/0002227
- PROJEKTY UNIJNE 2019
-
PROJEKTY UNIJNE 2018
- NIE ZAPOMINAMY II ETAP
- „Modernizacja wyposażenia i wzajemna pomoc w sytuacjach kryzysowych w górach Orlickich i Bystrzyckich 2 etap
- Aktywne narciarstwo biegowe pogranicza polsko – czeskiego
- SINGLETRACK GLACENSIS
- Czesko-Polski Szlak Grzbietowy – wschodnia część
- Nowoczesne technologie promocji na pograniczu polsko-czeskim”
-
PROJEKTY UNIJNE 2017
- Zabytki sakralne świadectwem wspólnego dziedzictwa historycznego pogranicza polsko-czeskiego
- Turystyka szansą na rozwój pogranicza polsko – czeskiego
- Plan wykorzystania drobnych zabytków sakralnych w celu zwiększenia odwiedzalności
- Śladami Lecha i Czecha
- „Modernizacja wyposażenia i wzajemna pomoc w sytuacjach kryzysowych w górach Orlickich i Bystrzyckich
- Doświadczenia które łączą - wymiana wiedzy między partnerami KSOW
- Pracownia matematyczno-cyfrowa” – Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół w Międzylesiu poprzez poprawę stanu i wyposażenia infrastruktury naukowo-dydaktycznej w postaci wyposażenia w nowoczesny sprzęt i pomoce dydaktyczne
- Nie zapominamy - I etap
- PROJEKTY UNIJNE 2016
- PROJEKTY UNIJNE 2014
- PROJEKTY UNIJNE 2013
- PROJEKTY UNIJNE 2012
-
RPO WD 2014-2020
- Pracownia matematyczno-cyfrowa” – Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół w Międzylesiu poprzez poprawę stanu i wyposażenia infrastruktury naukowo-dydaktycznej w postaci wyposażenia w nowoczesny sprzęt i pomoce dydaktyczne
- Podniesienie kompetencji wśród uczniów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Przyjaciół Dzieci Samorządowa Szkoła Podstawowa w Domaszkowie", w ramach RPO WD 2014 - 2020 , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- RPO WD 2007-2013
- OGRANICZENIE NISKIEJ EMISJI NA OBSZARZE WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
- BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIĘDZYLESIU
- URZĘDY I INSTYTUCJE
- MIASTA PARTNERSKIE
- SZUKASZ POMOCY
- FILMY PROMOCYJNE
- GMINNY KALENDARZ IMPREZ KULTURALNYCH
- CZYSTE POWIETRZE
- BUDYNEK ZAPLECZA PRZY KOMPLEKSIE BOISK W DOMASZKOWIE
- DOMY TKACZY
- SOŁECTWA W GMINIE MIĘDZYLESIE
- Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy prawnej
- MALUCH +

Szukaj w serwisie
Nr 265/2016 z dnia 30.11.2016 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej
Zarządzenie Nr 265/2016
Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie
z dnia 30 listopada 2016 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej
Na podstawie art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 o rachunkowości (Dz. U. z 2016 r, poz. 1047) oraz Zarządzenia nr 195/06 Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie z dnia 21 listopada 2006 r. w sprawie instrukcji inwentaryzacyjnej zarządzam, co następuje:
§ 1
1. Przeprowadzenie inwentaryzacji rocznej majątku znajdującego się na stanie Urzędu Miasta i Gminy, Ochotniczych Strażach Pożarnych według stanu na dzień 31 grudnia 2016 r.
2.Inwentaryzację należy przeprowadzić zgodnie z instrukcją inwentaryzacyjną wprowadzoną Zarządzeniem nr 195/06 Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie z dnia 21 listopada 2006r.
3. Termin rozpoczęcia inwentaryzacji ustalam na dzień 15 grudnia 2016 r, a zakończenia na dzień 15 stycznia 2017 r.
4. Ustalam termin rozliczenia inwentaryzacji na dzień 31 stycznia 2017 r.
§ 2
1. Inwentaryzacja w formie spisu z natury obejmuje następujące składniki majątkowe:
1.1 aktywa pieniężne, czyli krajowe środki płatnicze (z wyjątkiem zgromadzonych na rachunkach bankowych) oraz druki ścisłego zarachowania
1.2 niezużyte materiały odpisywane w koszty w momencie zakupu tj. paliwo w bakach, opał
2. Inwentaryzacja w formie potwierdzenie salda obejmuje następujące składniki majątkowe:
2.1. aktywa finansowe zgromadzone na rachunkach bankowych
2.2. należności ( z wyjątkiem należności spornych )
3. Inwentaryzacja w formie weryfikacji poprzez porównanie danych zawartych w księgach rachunkowych z danymi wynikającymi z dokumentów obejmuje następujące składniki majątkowe:
3.1.wartości niematerialne i prawne
3.2. należności i zobowiązania z tytułów publicznoprawnych
3.3. należności sporne i wątpliwe
3.4. środki trwałe w budowie oraz maszyny i urządzenia wchodzące w skład środków trwałych w budowie
§ 3
1.Składniki majątku wymienione w § 2 pkt 1 należy spisać na arkuszach spisu z natury.
1.1.Inwentaryzację środków pieniężnych, druków ścisłego zarachowania należy przeprowadzić metodą spisu z natury.
1.2 Inwentaryzację środków trwałych w budowie oraz wartości niematerialnych i prawnych należy przeprowadzić metodą weryfikacji poprzez porównanie danych w księgach rachunkowych z danymi wynikającymi z dokumentów.
§ 4
1. Powołuję zespół spisowy do spisania składników wymienionych w § 2 pkt 1.1w składzie:
1. Dudek Julita - przewodniczący
2. Kowalska Magdalena - członek
2. Powołuję zespół spisowy do spisania składników wymienionych w § 2 pkt 1.2 w składzie:
1. Monika Harasińska - przewodniczący
2. Jurkiewicz Piotr - członek
§ 5
1.Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną do rozliczenia składników majątkowych wymienionych w § 2 pkt 1 w składzie:
1. Hładczuk Zuzanna - przewodniczący
2. Justyna Adamów - członek
2. Powołuję Komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji składników
wymienionych w § 2 pkt 2 i 3 w składzie :
1.Iwona |Miśków-Kostrzewa - przewodniczący .
2.Anna Stopyra - członek
a składników wymienionych w § 2 pkt.3 4. przy udziale :
1. Ewa Siwek - członek
2.Franciszek Łuszczki - członek
§ 6
Komisje Inwentaryzacyjne zobowiązane są do:
1.Dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych.
2.Sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji w terminie do 31 stycznia 2017 r.
3.Sporządzenia końcowego rozliczenia z przebiegu spisu z natury i sformułowania wniosków.
§ 7
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi w zakresie organizacji, w zakresie poprawności finansowej i rozliczeń Skarbnikowi oraz Głównemu księgowemu.
§ 8
Zarządzenie obowiązuje z dniem podjęcia.
Do wykonania otrzymują:
1.Aleksandra Kruk
2. Agata Ziental
3. Monika Makarska
4. Magdalena Kowalska
5. Julita Dudek
6. Monika Harasińska
7. Piotr Jurkiewicz
8. Anna Stopyra
9. Iwona Miśków-Kostrzewa
10 . Ewa Siwek
11. Franciszek Łuszczki
12.Zuzanna Hładczuk
13.Justyna Adamów
Burmistrz
/-/ Tomasz Korczak
W tym miesiącu: 169696
Od początku: 20307468
SkyCMS strony i portale internetowe
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności