Nr 150/2016 z 14.06.2016 r. w sprawie naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Międzylesie
Zarządzenie nr 150/2016
Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie
z dnia 14 czerwca 2016 r.
w sprawie naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Międzylesie
Na podstawie art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.Dz.U. z 2014 r., poz. 1786 ze zm.)
Zarządzam, co następuje:
§ 1
Ogłaszam konkurs na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzylesiu w referacie finansowym w treści ustalonej w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2
1.Ogłoszenie o konkursie, o którym mowa w § 1, podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzylesiu.
2. Termin składania dokumentów aplikacyjnych wyznaczam na 28 czerwca 2016 r. do godziny 11.00.
3. Termin rozpoczęcia analizy dokumentów aplikacyjnych wyznaczam na 29 czerwca 2016 r.
godz. 11.00.
§ 3
1.Analizę dokumentów przeprowadzi Komisja w składzie :
- Aleksandra Kruk – Przewodnicząca
- Agata Ziental – członek
- Justyna Adamów - członek
2. Sekretarz Miasta i Gminy w Międzylesiu Aleksandra Kruk powiadomi o naborze Powiatowy Urząd Pracy zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i promocji rynku pracy oraz umieści w BIP (www.bip.miedzylesie.pl) informacje o kandydatach spełniających kryteria z ogłoszenia o naborze.
3. Komisja przedstawi Burmistrzowi protokół z przeprowadzonego naboru kandydatów
do podjęcia decyzji o zatrudnieniu.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się do wykonania Sekretarzowi Miasta i Gminy Międzylesie.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz
/-/ Tomasz Korczak
Załącznik do Zarządzenia nr 150/2016
Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie z dnia 14 czerwca 2016 r.
O G Ł O S Z E N I E
Burmistrz Miasta i Gminy Międzylesie ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzylesiu- podinspektor w referacie finansowym
1. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy
Plac Wolności 1
57-530 Międzylesie
2. Określenie stanowiska
- Podinspektor w referacie finansowym
- Komórka organizacyjna – Referat Finansowy - Kasa
3. Określenie wymagań
Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
- wykształcenie wyższe zawodowe o kierunku ekonomicznym,
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym
- szkolenia, kursy przydatne na stanowisku pracy,
- obsługa komputera, w tym co najmniej komputerowego oprogramowania narzędziowego-
Microsoft Office (Word, Excel),
- kreatywność i samodzielność
- odbyty staż zawodowy.
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy
- prowadzenie obsługi kasowej,
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
- prowadzenie ewidencji księgowej dochodów z tytułu podatków i opłat lokalnych
5. Informacja o warunkach pracy
- praca na pełny etat
- praca w godzinach od 7:15 do 15:15 w poniedziałek, środę, czwartek i piątek oraz
w godzinach od 8:00 do 16:00 w każdy wtorek,
- wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. nr 50, poz. 398 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Międzylesie
- wynagrodzenie wypłacane z dołu, na dwa dni przed dniem kończącym każdy miesiąc,
- praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami urzędu
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
7. Wymagane dokumenty
- curriculum vitae (cv) wraz ze zdjęciem,
- list motywacyjny,
- kserokopia dowodu osobistego potwierdzona za zgodność z oryginałem (obie strony),
- dokumenty potwierdzające wykształcenie (oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność)
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub zaświadczenie aktualnego pracodawcy stwierdzające staż pracy
- inne dokumenty według uznania kandydata,
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.) w celach przeprowadzenia konkursu.
8. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych i opisanych kopertach na adres Urząd Miasta i Gminy Międzylesie, Plac Wolności 1, 57-530 Międzylesie, z dopiskiem: ”Nabór na stanowisko podinspektora referatu finansowego” w terminie do 28 czerwca 2016 r. do godziny 11.00 w pok. nr 7 (sekretariat Urzędu).
W przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień jej wpływu do Urzędu (data stempla pocztowego – data nadania nie ma znaczenia).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.miedzylesie.pl
Pracownikiem upoważnionym do bezpośrednich kontaktów z kandydatami jest Sekretarz Miasta i Gminy Międzylesie tel. 74 81 26 327 w.16.