Logo UE EBO365 logo
Wybierz język:
Ikona telefonu Aplikacja mobilna Filmy video Kalendarz wydarzeń

Zapraszamy na Forum Dobrych Praktyk jednostek samorządu terytorialnego na rzecz wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego

Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego organizuje cykl 9 spotkań "Forum Dobrych Praktyk jednostek samorządu terytorialnego na rzecz wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego", które odbędą się pod hasłem "Bezpieczeństwo i higiena pracy w organizacjach pozarządowych współpracujących z wolontariuszami".

W związku z powyższym zapraszamy prezesów, członków organizacji pozarządowych oraz wolontariuszy do udziału w wybranym Forum, w zależności od preferowanego terminu i miejsca.  Fora odbędą się w następujących miastach Dolnego Śląska, w poniższych terminach:

1)      Jelenia Góra - 29 września (poniedziałek),

2)      Wałbrzych - 30 września (wtorek),

3)      Oława - 1 października (środa),

4)      Góra - 2 października (czwartek),

5)      Wrocław - 3 października (piątek),

6)      Zgorzelec - 6 października (poniedziałek),

7)      Kłodzko - 7 października (wtorek),

8)      Strzelin - 8 października (środa),

9)      Milicz - 9 października (czwartek).

Agenda spotkań:

9.00 - 9.30 - rejestracja uczestników

9.30 - 11.00 - I część prelekcji

11.00 - 11.30 - przerwa

11.30 - 13.00 - II część prelekcji

13.00 - 13.30 - przerwa

13.30 - 14.15 - III część prelekcji

14.15 - 15.00 - dyskusja i zakończenie


Organizator nie zapewnia cateringu.


W załączeniu program  Forum oraz formularz zgłoszeniowy 


Zgłoszenia można przesyłać na adres: monika.sobolewska@umwd.pl                                                    lub przekazywać telefonicznie pod nr 71 770 40 76. Przy zgłoszeniu proszę podać
imię i nazwisko, nazwę organizacji, telefon oraz e-mail.

O zakwalifikowaniu na Forum zdecyduje kolejność zgłoszeń.

Zgłoszenia na wybrane Forum przyjmowane są do dnia 24 września 2014 r.
25 września 2014 r. otrzymają Państwo informację zwrotną w sprawie zakwalifikowania na
Forum wraz z informacją o dokładnym adresie  spotkania.


Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi

Departament Spraw Społecznych

tel. 71 770 40 76, pok. 210

ul. A. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław

 


Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław

<
http://www.dolnyslask.pl/>http://www.dolnyslask.pl

 

PDFProgram Forum.pdf (417,67KB)

DOCXFormularz zgłoszeniowy na Forum.docx (103,56KB)

 

Urząd Miasta i Gminy w Międzylesiu ul.Pl. Wolności 1 tel.: +48748126327 faks: +48748126126 urzad@miedzylesie.pl
Odwiedziny: Dzisiaj: 10192
W tym miesiącu: 223687
Od początku: 22847357
Miasta partnerskie
Kraliky
Lichkov
Dolsk
Lohne