- KOMUNIKATOR SMS
- APLIKACJA MOBILNA dla mieszkańców
- JAKOŚĆ POWIETRZA I POGODA
- AKTUALNOŚCI
- ARCHIWUM AKTUALNOŚCI
- URZĄD
- NASZA GMINA
- ZIEMIA KŁODZKA - CZYSTE POWIETRZE.
- POWSZECHNY SPIS ROLNY 2020.
-
DIALOG SPOŁECZNY
- PLAN DZIAŁAŃ ZINTEGROWANYCH INWESTYCJI TERYTORIALNYCH POŁUDNIOWEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO.
- Petycje obywateli
- projekt uchwały Rady Miejskiej w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych na rok 2018
- projekt Uchwały w sprawie współpracy Gminy Międzylesie z organizacjami pozarządowymi na 2018
- projekt uchwały w sprawie narkomanii na 2018
- PLANY, PROGRAMY I STRATEGIE
- BASEN KĄPIELOWY W MIĘDZYLESIU
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- INFORMACJE DLA MIESZKAŃCÓW
- DROGI PUBLICZNE
- INFORMACJE ROLNICZE
- PORADY DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
- OFERTY INWESTYCYJNE
- ODPADY W GMINIE MIĘDZYLESIE
-
PROJEKTY UNIJNE
- PROJEKTY UNIJNE 2022
- PROJEKTY UNIJNE 2021
-
PROJEKTY UNIJNE 2020
- KONSERWACJA ZABYTKÓW
- ZIEMIA KŁODZKA - CZYSTE POWIETRZE.
- ZDALNA SZKOŁA
- ZDALNA SZKOŁA+
- „Kulturowe spotkania z Bolkiem i Lolkiem oraz Krecikiem, Międzylesie – Kraliky”
- „Poznajmy się lepiej- Międzylesie i Orlické Záhoří”
- Zvýšení intenzity spolupráce obcí Orlické Záhoří a Międzylesie“ reg. č. CZ.11.4.120/0.0/0.0/16_008/0002227
- PROJEKTY UNIJNE 2019
-
PROJEKTY UNIJNE 2018
- NIE ZAPOMINAMY II ETAP
- „Modernizacja wyposażenia i wzajemna pomoc w sytuacjach kryzysowych w górach Orlickich i Bystrzyckich 2 etap
- Aktywne narciarstwo biegowe pogranicza polsko – czeskiego
- SINGLETRACK GLACENSIS
- Czesko-Polski Szlak Grzbietowy – wschodnia część
- Nowoczesne technologie promocji na pograniczu polsko-czeskim”
-
PROJEKTY UNIJNE 2017
- Zabytki sakralne świadectwem wspólnego dziedzictwa historycznego pogranicza polsko-czeskiego
- Turystyka szansą na rozwój pogranicza polsko – czeskiego
- Plan wykorzystania drobnych zabytków sakralnych w celu zwiększenia odwiedzalności
- Śladami Lecha i Czecha
- „Modernizacja wyposażenia i wzajemna pomoc w sytuacjach kryzysowych w górach Orlickich i Bystrzyckich
- Doświadczenia które łączą - wymiana wiedzy między partnerami KSOW
- Pracownia matematyczno-cyfrowa” – Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół w Międzylesiu poprzez poprawę stanu i wyposażenia infrastruktury naukowo-dydaktycznej w postaci wyposażenia w nowoczesny sprzęt i pomoce dydaktyczne
- Nie zapominamy - I etap
- PROJEKTY UNIJNE 2016
- PROJEKTY UNIJNE 2014
- PROJEKTY UNIJNE 2013
- PROJEKTY UNIJNE 2012
-
RPO WD 2014-2020
- Pracownia matematyczno-cyfrowa” – Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół w Międzylesiu poprzez poprawę stanu i wyposażenia infrastruktury naukowo-dydaktycznej w postaci wyposażenia w nowoczesny sprzęt i pomoce dydaktyczne
- Podniesienie kompetencji wśród uczniów w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Przyjaciół Dzieci Samorządowa Szkoła Podstawowa w Domaszkowie", w ramach RPO WD 2014 - 2020 , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- RPO WD 2007-2013
- OGRANICZENIE NISKIEJ EMISJI NA OBSZARZE WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
- BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIĘDZYLESIU
- URZĘDY I INSTYTUCJE
- MIASTA PARTNERSKIE
- SZUKASZ POMOCY
- FILMY PROMOCYJNE
- GMINNY KALENDARZ IMPREZ KULTURALNYCH
- CZYSTE POWIETRZE
- BUDYNEK ZAPLECZA PRZY KOMPLEKSIE BOISK W DOMASZKOWIE
- DOMY TKACZY
- SOŁECTWA W GMINIE MIĘDZYLESIE
- Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy prawnej
- MALUCH +

Szukaj w serwisie
Nr 123/2014 z dnia 18.06.2014 r. w sprawie postepowania o zamówienie publiczne na zadanie" Odbudowa drogi gminnej Nr 119978D w km 0+000-0+667 na działkach nr 187,49,48cz, 33 w Smreczynie, zniszczonej intensywnymi opadami deszczu w dniach 21-22 lipca 2011r
Zarządzenie nr 123/2014
Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie
z dnia 18 czerwca 2014 roku
w sprawie: postępowania o zamówienie publiczne na zadanie: „ Odbudowa drogi gminnej Nr 119978D w km 0+000-0+667 na działkach nr 187,49,48cz, 33 w Smreczynie, zniszczonej intensywnymi opadami deszczu w dniach 21-22 lipca 2011roku".
na podstawie: art. 10 ust. 1, art. 18 ust. 1 i 2, art. 19 ust. 2, art. 21 ust. 1, 2 i 3, art. 40 ust. 1, 2 i 6, art. 43 ust. 1, art. 45 ust. 2, art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., póz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. póz. 423 ze zm.) zarządzam:
§1
Wszcząć i przeprowadzić postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego dla zadania pn.: „ Odbudowa drogi gminnej Nr 119978D w km 0+000-0+667 na działkach nr 187,49,48cz, 33 w Smreczynie, zniszczonej intensywnymi opadami deszczu w dniach 21-22 lipca 2011 roku", w zakresie ustalonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
§2
Odpowiedzialnym za przygotowanie postępowania o zamówienie publiczne jest inspektor Ewa Siwek
§3
1. Ogłoszenie o postępowaniu przygotuje, umieści w Biuletynie Zamówień Publicznych, w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego, a także umieści informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego, ponadto umieści ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych -inspektor Ewa Siwek
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego, od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert, umieści - inspektor Ewa Siwek
§4
Powołuję Komisję Przetargową w składzie i określam zakres poszczególnych jej członków:
1/ Ewa Siwek- Przewodniczący Komisji - otwarcie ofert, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert, przedłożenie Kierownikowi zamawiającego propozycji wykluczenia Wykonawców, odrzucenia ofert, wniosków o powołanie biegłych i ekspertów, wnioskowanie o unieważnienie postępowania, złożenie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty oraz przedłożenie protokołu z postępowania.
2/ Franciszek Łuszczki - Zastępca Przewodniczącego - badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert
3/ Piotr Marchewka - sekretarz - prowadzenie dokumentacji przetargowej, a w tym sporządzenie protokołu, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert,
4/ Przemysław Dębski - członek komisji przetargowej, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert.
§5
Określam:
1/ termin publikacji i zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych -18.06.2014r.,
2/ termin i miejsce składania ofert: 04.07.2014 r., godz. 11.00, Urząd Miasta i Gminy Międzylesie, pokój Nr 7,
3/ termin i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2014 r., godz. 11.15, Urząd Miasta i Gminy Międzylesie, pokój Nr 14,
4/ termin związania ofertą- 30 dni od dnia wskazanego jako termin składania ofert,
5/ Wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
6/ termin realizacji umowy do 30.09.2014 r.
§6
Zarządzenie powierzam do wykonania Przewodniczącemu Komisji.
§7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Międzylesie, dnia 18 czerwca 2014 r.
Burmistrz
/-/ Tomasz Korczak
Modyfikował: Ewa Siwek Data modyfikacji: 18-06-2014 16:22
W tym miesiącu: 128887
Od początku: 20266659
SkyCMS strony i portale internetowe
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności