Nr 123/2014 z dnia 18.06.2014 r. w sprawie postepowania o zamówienie publiczne na zadanie" Odbudowa drogi gminnej Nr 119978D w km 0+000-0+667 na działkach nr 187,49,48cz, 33 w Smreczynie, zniszczonej intensywnymi opadami deszczu w dniach 21-22 lipca 2011r
Zarządzenie nr 123/2014
Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie
z dnia 18 czerwca 2014 roku
w sprawie: postępowania o zamówienie publiczne na zadanie: „ Odbudowa drogi gminnej Nr 119978D w km 0+000-0+667 na działkach nr 187,49,48cz, 33 w Smreczynie, zniszczonej intensywnymi opadami deszczu w dniach 21-22 lipca 2011roku".
na podstawie: art. 10 ust. 1, art. 18 ust. 1 i 2, art. 19 ust. 2, art. 21 ust. 1, 2 i 3, art. 40 ust. 1, 2 i 6, art. 43 ust. 1, art. 45 ust. 2, art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., póz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. póz. 423 ze zm.) zarządzam:
§1
Wszcząć i przeprowadzić postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego dla zadania pn.: „ Odbudowa drogi gminnej Nr 119978D w km 0+000-0+667 na działkach nr 187,49,48cz, 33 w Smreczynie, zniszczonej intensywnymi opadami deszczu w dniach 21-22 lipca 2011 roku", w zakresie ustalonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
§2
Odpowiedzialnym za przygotowanie postępowania o zamówienie publiczne jest inspektor Ewa Siwek
§3
1. Ogłoszenie o postępowaniu przygotuje, umieści w Biuletynie Zamówień Publicznych, w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego, a także umieści informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego, ponadto umieści ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych -inspektor Ewa Siwek
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego, od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert, umieści - inspektor Ewa Siwek
§4
Powołuję Komisję Przetargową w składzie i określam zakres poszczególnych jej członków:
1/ Ewa Siwek- Przewodniczący Komisji - otwarcie ofert, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert, przedłożenie Kierownikowi zamawiającego propozycji wykluczenia Wykonawców, odrzucenia ofert, wniosków o powołanie biegłych i ekspertów, wnioskowanie o unieważnienie postępowania, złożenie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty oraz przedłożenie protokołu z postępowania.
2/ Franciszek Łuszczki - Zastępca Przewodniczącego - badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert
3/ Piotr Marchewka - sekretarz - prowadzenie dokumentacji przetargowej, a w tym sporządzenie protokołu, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert,
4/ Przemysław Dębski - członek komisji przetargowej, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert.
§5
Określam:
1/ termin publikacji i zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych -18.06.2014r.,
2/ termin i miejsce składania ofert: 04.07.2014 r., godz. 11.00, Urząd Miasta i Gminy Międzylesie, pokój Nr 7,
3/ termin i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2014 r., godz. 11.15, Urząd Miasta i Gminy Międzylesie, pokój Nr 14,
4/ termin związania ofertą- 30 dni od dnia wskazanego jako termin składania ofert,
5/ Wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
6/ termin realizacji umowy do 30.09.2014 r.
§6
Zarządzenie powierzam do wykonania Przewodniczącemu Komisji.
§7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Międzylesie, dnia 18 czerwca 2014 r.
Burmistrz
/-/ Tomasz Korczak