Nr 17/2014 z dnia 24.01.2014 r. w sprawie: postępowania o zamówienie publiczne na zadanie: ,,Zakup średniego samochodu ratowniczo-pożarniczego dla OSP Międzylesie”.
Zarządzenie nr 17/2014
Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie
z dnia 24 stycznia 2014 roku
w sprawie: postępowania o zamówienie publiczne na zadanie: ,,Zakup średniego samochodu ratowniczo-pożarniczego dla OSP Międzylesie”.
na podstawie: art. 10 ust. 1, art. 18 ust. 1 i 2, art. 19 ust. 2, art. 21 ust. 1, 2 i 3, art. 40 ust. 1, 2 i 6, art. 43 ust. 1, art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.) zarządzam:
§ 1
Wszcząć i przeprowadzić postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę dla zadania pn.: ,, Zakup średniego samochodu ratowniczo-pożarniczego dla OSP Międzylesie” w zakresie ustalonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
§ 2
Odpowiedzialnym za przygotowanie postępowania o zamówienie publiczne jest inspektor Samodzielnego stanowiska ds. oświaty Zdzisław Krutkiewicz.
§ 3
- Ogłoszenie o postępowaniu przygotuje, umieści w Biuletynie Zamówień Publicznych, w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego, a także umieści informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego, ponadto umieści ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych – inspektor Ewa Siwek.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego, od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert, umieści – inspektor Ewa Siwek.
§ 4
Powołuję Komisję Przetargową w składzie i określam zakres poszczególnych jej członków:
1/ Ewa Siwek – Przewodniczący Komisji – otwarcie ofert, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert, przedłożenie Kierownikowi zamawiającego propozycji wykluczenia Wykonawców, odrzucenia ofert, wniosków o powołanie biegłych i ekspertów, wnioskowanie o unieważnienie postępowania, złożenie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty oraz przedłożenie protokołu z postępowania.
2/ Zdzisław Krutkiewicz – Zastępca Przewodniczącego - badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert
3/ Piotr Marchewka – sekretarz – prowadzenie dokumentacji przetargowej, a w tym sporządzenie protokołu, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert,
4/ Artur Mendel - członek komisji przetargowej, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert.
§ 5
Określam:
1/ termin publikacji i zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych – 24.01.2014r.,
2/ termin i miejsce składania ofert: 03.02.2014 r., godz. 10.00, Urząd Miasta i Gminy Międzylesie, pokój Nr 7,
3/ termin i miejsce otwarcia ofert: 03.02.2014 r., godz. 10.15, Urząd Miasta i Gminy Międzylesie, pokój Nr 14,
4/ termin związania ofertą – 30 dni od dnia wskazanego jako termin składania ofert,
5/ termin realizacji umowy od 31.03.2014 r.
§ 6
Zarządzenie powierzam do wykonania Przewodniczącemu Komisji.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Międzylesie, dnia 24 stycznia 2014 r.
Burmistrz
/-/ Tomasz Korczak