Nr 181/2022 z dnia 18.10.2022 r. w spr.. postępowania o zamówienie publiczne na zadanie 'Zimowe utrzymanie dróg gminnych i lokalnych w sezonie zimowym 2022/2023, 2023/2024 i 2024/2025
Zarządzenie nr 181/2022
Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie
z dnia 18 października 2022 roku
w sprawie: postępowania o zamówienie publiczne na zadanie: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i lokalnych w sezonie zimowym 2022/2023, 2023/2024 i 2024/2025”
na podstawie: art. 275 pkt.1, art. 52 ust. 1 i ust. 2, art. 53 ust. 2, art. 55 ust. 1, ust. 2 i ust. 3, art.267, art. 283, art. 307 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 ze zm.) zarządzam:
§ 1
Wszcząć i przeprowadzić postępowanie o zamówienie publiczne w trybie podstawowym dla zadania pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i lokalnych w sezonie zimowym 2022/2023, 2023/2024 i 2024/2025”, w zakresie ustalonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
§ 2
Odpowiedzialnym za przygotowanie postępowania o zamówienie publiczne jest kierownik ref. ItiG Ewa Siwek.
§ 3
- Ogłoszenie o postępowaniu przygotuje, umieści w Biuletynie Zamówień Publicznych, w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego, a także umieści informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego, ponadto umieści ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych – kierownik ref. ItiG Ewa Siwek.
- Specyfikację Warunków Zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego, od dnia zamieszczenia ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert, umieści – kierownik ref. ItiG Ewa Siwek.
§ 4
Powołuję Komisję Przetargową w składzie i określam zakres zadań poszczególnych jej członków:
1/ Ewa Siwek – Przewodniczący Komisji – otwarcie ofert, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert, przedłożenie Kierownikowi zamawiającego propozycji wykluczenia Wykonawców, odrzucenia ofert, wniosków o powołanie biegłych i ekspertów, wnioskowanie o unieważnienie postępowania, złożenie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty oraz przedłożenie protokołu z postępowania.
2/ Andrzej Satko – Zastępca Przewodniczącego – badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert
3/ Katarzyna Marcinek – sekretarz – prowadzenie dokumentacji przetargowej, a w tym sporządzenie protokołu, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert,
4/ Adrian Sewastianiuk – członek komisji przetargowej, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert.
§ 5
Określam:
1/ termin publikacji i zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych – 18.10.2022 r.,
2/ termin i miejsce składania ofert: 26.10.2022 r., godz. 11.00, w wersji elektronicznej – pod adresem https://miedzylesie.ezamawiajacy.pl
3/ Otwarcie ofert nastąpi dnia: 26.10.2022 r. o godzinie 11:15.
4/ termin związania ofertą – Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 24.11.2022 r.
5/ termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy, natomiast zakończenie świadczenia usług w zależności od warunków pogodowych nie później jednak jak do dnia 21 marca 2025 roku.
§ 6
Zarządzenie powierzam do wykonania Przewodniczącemu Komisji.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Międzylesie, dnia 18 października 2022 r.
/-/ Burmistrz
Tomasz Korczak