Nr 115/2021 z dnia 04.10.2021 r. w sprawie postepowania o zamówienie publiczne na zadanie "Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Międzylesie"
Zarządzenie nr 115/2021
Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie
z dnia 04 października 2021 roku
w sprawie: postępowania o zamówienie publiczne na zadanie: „Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Międzylesie”.
na podstawie: art. 275 pkt. 1, art. 52 ust. 1 i ust. 2, art. 53 ust. 2, art. 55 ust. 1, ust. 2 i ust. 3, art. 267, art. 283, art. 307 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) zarządzam:
§ 1
Wszcząć i przeprowadzić postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego dla zadania pn.: „Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Międzylesie”, w zakresie ustalonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
§ 2
Odpowiedzialnym za przygotowanie postępowania o zamówienie publiczne jest kierownik ITiG Ewa Siwek.
§ 3
- Ogłoszenie o postępowaniu przygotuje, umieści w Biuletynie Zamówień Publicznych, w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego, a także umieści informację z otwarcia ofert, informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego, ponadto umieści ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych – kierownik ITiG Ewa Siwek.
- Specyfikację Warunków Zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego, od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert, umieści – kierownik ITiG Ewa Siwek.
§ 4
Powołuję Komisję Przetargową w składzie i określam zakres zadań poszczególnych jej członków:
1/ Ewa Siwek – Przewodniczący Komisji – otwarcie ofert, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert, przedłożenie Kierownikowi zamawiającego propozycji wykluczenia Wykonawców, odrzucenia ofert, wniosków o powołanie biegłych i ekspertów, wnioskowanie o unieważnienie postępowania, złożenie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty oraz przedłożenie protokołu z postępowania.
2/ Monika Makarska – Zastępca Przewodniczącego - badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert
3/ Aleksandra Kruk – sekretarz – prowadzenie dokumentacji przetargowej, a w tym sporządzenie protokołu, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert,
4/ Katarzyna Marcinek - członek komisji przetargowej, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert.
§ 5
Określam:
1/ termin publikacji i zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych – 04.10.2021 r.,
2/ termin i miejsce składania ofert: 15.10.2021 r., godz. 11.00, w wersji elektronicznej - pod adresem https://miedzylesie.ezamawiajacy.pl,
3/ termin i miejsce otwarcia ofert: 15.10.2021 r., godz. 11.30,
4/ termin związania ofertą – Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 13.11.2021 r.,
5/ termin realizacji umowy do 01.01. 2022 r. do dnia 31.12.2024 r.
§ 6
Zarządzenie powierzam do wykonania Przewodniczącemu Komisji.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Międzylesie, dnia 04 października 2021 r.
Burmistrz
/-/ Tomasz Korczak